Vpliv digitalnih medijev na poslovno in osebno komunikacijo

 Vsebina:

Živimo v zanimivem času. Svet še nikoli ni bil tako logistično obvladljiv kot je danes – tako je
majhen in povezan, a vseeno prepojen s strahom pred »tistim(i) od drugod«. Še nikoli ni bila
komunikacija tako hitra – prenos sporočila od pošiljatelja do prejemnika je možen v
trenutku, a vseeno komuniciramo površno. Vse to nam omogoča 4. industrijska revolucija in
digitalizacija.

Fantastično in strašljivo obenem.

  • Kako jo doživljate vi?
  • Kako vse to vpliva na medosebno komunikacijo, na tržno komunikacijo in na sistem vrednot?

Cilji:

Udeleženci

  • kritično razmislijo o tem, kako uporabljati marketinško komunikacijo v digitalnih medijih,
  • spoznajo, da je digitalna komunikacija naše orodje, ne pa naš gospodar.

Lana Stojan Zavašnik: Po študiju arhitekture v Ljubljani je končala študij filozofije in indologije v Zagrebu in diplomirala ekonomijo, smer marketing. Je NLP mojstrica. Ima bogate izkušnje iz prodaje, tržnega komuniciranja in razvoja izdelkov za podjetja iz različnih panog – od kozmetike (Fleur de Sante) do lesno obdelovalnih strojev, posteljnine, vzglavnikov, posode in vzmetnic (Vitapur, Hitex, Scandinava), dizajnerskih izdelkov za gospodinjstvo (Skaza Smart plastic), lepil za strukturna lepljenja (PROTEAM) in IR grelnih panelov (MySun) … Je mentorica start-upom in mladim podjetnikom v okviru inkubatorjev (Startup Slovenija) in Obrtne zbornice Slovenije. Vso svojo kariero se posveča besedni in vizualni tržni komunikaciji. V prostem času se druži z družino in prijatelji, se potepa s psičko Taro, bere, eksperimentira za štedilnikom in gleda filme. Njen mantra: “Za vse je vsega dovolj.”

360° marketing za ambiciozne