Vsebina:
- Moč fotografije kot medija in orodja v procesih samoraziskovanja.
- Fotogafija kot medij v coachingu in delu s skupinami.
Cilji:
- izostriti “mišico” opazovanja ali branje fotografij,
- pridobiti nov in drugačen zorni kot na izbrano temo,
- nuditi igrivo in presenetljivo globoko izkušnjo pristopa Points of You.

Mojca Križnar je magistrirala s področja mednarodnih odnosov in diplomacije na Centralni Evropski Univerzi v Budimpešti. 20 let je vodila lokalno enoto avstrijske svetovalne družbe HILL International. Zadnjih 10 let deluje kot zunanja svetovalka na področju razvoja organizacijske kulture v britanski družbi Nowhere, zdaj pa v Sloveniji zastopa največjega globalnega inovatorja coaching orodij na temeljih fotografije Points of You, izraelske družbe in Akademije Points of You®. Njeno 20-letno mednarodno delovanje na področju razvoja organizacij in ljudi temelji tako na starodavnih praksah in modrostih kot najsodobnejših voditeljskih znanjih. Svoja spoznanja in znanja je strnila pod blagovno znamko Blue in Green.